امیر لیلی

بدون عنوان

1391/8/10 12:44
نویسنده : لیلا
330 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به ني ني  خوب خودم ؛سلام به خوشكل ماني؛سلام به هديه خداوندي.دردونه ماني و بابا ميخوام از حالا و اينجا باهات باشم تا موقعي كه بياي و تصوير زيبايت را بر صفحات وب حك كنم.

خوشل ماني فردا روز 5 شنبه مادربزرگ و دايي و خاله ها ميخوان بيان- هم اينكه من و بابايي را ببينند و هم اينكه لباس حاملگي و طلا بيارن .آخه كوچولوي خوب من، اونجا ما رسم نداريم كه اينا بياريم ولي خب من اينقدر دوستت دارم كه ميخوام همه چي اينجا برات تموم كنند و مظلوم واقع نشي البت اينها مظلوميت نيستا!

نميدونم الان پري خانومي يا شاهزاده سرزمين روياي من سوالولي هر چه هستي فرشتهمني.

از همين الان دارم فكر مي كنم كه پس از تولد چجوري ميشه با كي بايد باشي با مادرشمسي يا پرستار ؟؟آخه من سركارم و زياد نميتون روي ماهت رو ببينم ولي ميدونم همه چي درست ميشه مگه نه؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به امیر لیلی می باشد